שמאי מקרקעין לבית משפט

זקוקים לשירות של שמאי מקרקעין לבית משפט ? הגעתם בדיוק אל המקום הנכון.

שמאי מקרקעין מסוג זה הינו שמאי אשר מגיש חוו"ד לבתי המשפט (או לועדות ערך) והוא צריך להגן עליהם מול חוות דעת של שמאים אחרים.

הבחירה של שמאי מקרקעין לבית המשפט היא קריטית ביותר היות והבחירה של השמאי תופסת חלק נכבד בסיכויים לאישורים שונים על נכסים.

על המשרד של אושרי אהרוני – שמאי מקרקעין לבית משפט

משרדו של אושרי אהרוני שמאי מקרקעין מספק חוות דעת שונות למטרת אומדני שווי שוק לנכסי מקרקעין שונים בכל רחבי הארץ, לרבות: דירות מגורים, הערכת בית, הערכת קוטג', הערכת וילה, בתים צמודי קרקע, הערכת חנות, הערכת דירת גן, שמאות מקרקעין לנכסים מסחריים, הערכת דמי שכירות ראויים, שומות השגה למנהל מקרקעי ישראל ( דמי היוון, דמי הסכמה, דמי חכירה, תוספות בנייה), שמאות לצורכי כינוס נכסים, נחלות ומשקי עזר, קרקעות בייעודים שונים, מבני מסחר, תעשיה, משרדים, בתי אבות, תחנות דלק, הערכת נכסים מניבים, חניונים, מוסדות ציבור, דיירות מוגנת, בתי מלון, גני אירועים ועוד. כמו כן מספק אושרי אהרוני שמאי מקרקעין חוות דעת לבתי משפט, המשרד נכלל ברשימות בתי המשפט .

משרדנו מספק, בין היתר, חוות דעת לאומדן שווי נכסים טרום רכישה/ מכירה של נכסים. חוות הדעת כוללת את בדיקת מצבו המשפטי של הנכס, בדיקה של היתרי הבנייה וקיומן של חריגות בנייה, בדיקת זכויות בניה בלתי מנוצלות, היטל השבחה צפוי בעת מימוש ועוד.

לקבלת מידע נוסף על שמאי מקרקעין לבית משפט חייגו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם.

חדשות האתר
פוסטים נוספים
שמאות מקדימה

אושרי אהרוני שמאות מקרקעין מספק, בין היתר, חוות דעת ללקוחות אשר רוצים לבדוק את הנכס לפני חתימה על חוזה רכישה.

קרא עוד »
יצירת קשר
השאירו פרטים ואחזור אליכם:
אנו מבצעים שירות בכל הארץ !